Hur långt man än har kommit, är det alltid längre kvar

Det har idag gått sextiosju dagar.
Sextiosju dagar av mitt liv som jag aldrig trodde skulle kunde rymma så många känslor, tankar och händelser.
Det är konstigt. Konstigt hur alltsammans; hur hela ens liv kan ta sådana plötsliga vändningar, från ena dagen till den andra och sedan från den andra till nästa igen.
Livet har så många väger, riktningar och håll och visserligen är det tryggt att färdas i samma hjulspår, men det är först när man viker av som man verkligen inser, inser hur gigantiskt allt är och hur många möjligheter allt innehåller. Och jag tycker att jag har kommit långt, men idag glädjer det mig att jag har längre kvar.  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback