fredags lista

Beroende av: 
Träna, mår verkligen inte bra om jag inte rör på mig,  varken fysiskt eller psykiskt 


Vad behöver du mest just nu:
En stund när jag kommer hem från skolan då jag gör absolut ingenting


Vad tror folk om dig?
Oj svårt, har hört så olika angående detta. Några har trott jag varit världens bitch, andra att jag varit blyg och sen har jag även hört att jag verkar snäll. Sen tror jag många tror jag är lat och dålig på ganska mycket, förutom typ skolan.


Stämmer det? 
Den personen som trodde jag var blyg har efter hon lärt känna mig sagt "Det stämde ju verkligen inte" och nej blyg är jag inte! Bitchig är väl alla ibland, men försöker va snäll, så hoppas det stämmer mer haha. Stämmer att jag är dåligt på ganska mycket.


 

Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt hår tror jag


Brukar du skratta för dig själv?
Haha ja, allt för ofta


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"haa ;)!" 


Nästa mål i ditt liv:
Känna mig nöjd med det jag presterar och bli mer envis. 

Hur svarar du i mobilen? 
"Hej det är jag" eller "Ah hej" typ 


Vem ringde dig senast?
Mattias tror jag


Antal timmar sömn inatt:

Typ sju och en halv, för hade sovmorgon 


Vad ser du om du tittar mitt framför dig?
Grannens hus 


Brukar du komma i tid?

Inte när jag är ledig, hela min familj är tidsoptimister 


När mår du bra?

När jag inte har några måsten, när jag får umgås med personer jag trivs med och när våren kommer. 

 

Hur känner du dig nu?
Väldigt stressad pga allt i skolan, ganska nedstämd och ja, inte så bra i allmänhet helt enkelt, just nu känns det dock okej för att det är fredag!


Vanligaste färg på dina kläder:

Svart 


Är du aktiv i skolan?
Har oerhört svårt att koncentrera mig och jobba i skolan, flera lektioner kan gå utan att jag ens lyckas börja med ett arbete, något jag hatar för får massa att göra hemma. 


Favorit dryck på morgonen:

Mjölk 


När brukar du oftast gå och lägga dig?
Ungefär elva/tolv


Är du blyg?

Som tidigare sagt - nej, blir dock ganska tystlåten när jag är bland många tjejer, inte för jag egentligen är blyg, men känner mig lätt obekväm.


Sysslar du med någon idrott:

Nej, om inte dansen räknas vill säga, annars gymmar, simmar, är ute och går/springer jag bara. 


Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Tror man kan känna något speciellt redan första gången man träffar en person, eller att ett utseende kan påverka en, däremot tror jag kärlek kommer när man lärt känna personen. 

 

Är du bortskämd?
Beror såklart på vem man jämför med, men med pengar så är jag inte så bortskämd, däremot kan jag va lite bortskämde med saker mina föräldrar gör för mig, som skjutsa mig typ. 

pics. tumblr o weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback