mars 2012 vs 2013



Lite bilder som jag hitta i min mobil från Mars förra året, ja den längst ner till höger fick vara med enbart för den är tagen för exakt ett år sedan och pga att den gav mig dagens skratt haha, asså håret?!
Anyway förra året satt vi ute i solen och åt glass och klockan sju på kvällen räckte det att ha endast kofta på sig? Nu - snö och ISkallt, hur kan det vara så stor skillnad? Längtar efter sol och värme nu alltså och barmark, åh vad härligt! Våren får skynda på nu faktiskt, fast i försig vill jag inte ha sommar i Mars och regn hela Juli som det var förra året så kanske bra såhär ändå, vem vet ;)

Har varit tomt här ett tag, ska bättras, puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback