mitt tjugohundratolv

Lite sent ... men lite om mitt 2012
 
Beskriv året med tre ord
Känslosamt, händelserikt, kaos

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Hmm .. åkte ambulans gjorde jag, var väl lite speciellt och blev gipsad, utan anledning.
Gick på begravning.
Vågade öppna mig mer och verkligen känna efter. 
Typ sluta äta. 



Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Ja en hel drös faktiskt. Eller inte..

Vilket dag från 2012 kommer du alltid minnas?
Alltid och alltid, men skolavslutningsdagen till sommaren var speciell.. Var så glad och upplevde en riktigt fint ögonblick den dagen som jag sent kommer glömma! 

Vilka länder besökte du?
Inga faktiskt..Skulle åkt utomlands i slutet av sommaren, men så hände det där med armen

Bästa köpet?
Mitt löshår helt klart!



Vad spenderade du mest pengar på?
Måste nog vara kläder, om man tänker på den sammanlagda summan alltså. 

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2012?
OJ, svårt måååånga! Men här är några som jag relaterade till osv under 2012
- Top of the world
Jag kan inte skilja på
- Some die young  
- Young Wild & Free 
(Alltså inte låtar som jag tyckte var bäst osv, utan sånna som får mig att känna saker när jag hör dem)

Vad önskar du att du gjort mer?
Bloggat mer, varit mer med mina fina vänner och familj, fotat mer, tänkt mer före jag gjorde saker, brytt mig mer om saker, skrattat mer.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt på massa negativa saker och på vad jag inte har osv, istället för på det positiva osv. osen myyycket mer såklart, men det är det jag ångrar mest. 

 
Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Jag firade på Öland, blev ganska bra tillslut efter tårta och efter att ha spotat snygga grabbar, detta trots regn.

Hur skulle du beskriva din stil 2012?
Vårterminen - tråkig och ovarierande
Hösterminen - bättre iallafall

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Att det inte skulle varit så många i min närhet som var sjuka oså. 

Vad fick dig att må bra?
Fina vänner och snygga pojkar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback