söndags lista.

Vad har du på dig?
Pyjamas från H&M :')

Hur mår du?
Fysiskt - toppen! Psykiskt, sådär.

Vad önskar du just nu?
Att de här hemska månaderna går fort! 


Vad har du ätit idag?
Frukost - macka och mango, oså smoothie o kaffe då

Vad ska du göra imorgon?
Träffa Evelina :')

Och på onsdag?
Åka till jkpg tror jag (:

Vem saknar du?
Han med stort H, som jag inte har dessvärre.


Senaste köp?
Mat haha

Vad skratta du senast åt?
hahaha, en grej som nog inte ska skrivas ut, hahah. 

Vad grät du senast åt?
Åt mig själv.

Vad läser du just nu?
Bloggar hhaha.

Senast sedda film?
Eva&Adam, bästa lätt! ^^

Vem sov du senast med?
Moa om hon räknas? hahaha



Har du dejtat någon av en annan religion?
haha nej, "dejtar" inte. 

Dina tre senaste inkomna sms?
1. Fast räknade inte på iPhone
2. För är ju autocorrecting ;)
3. Hahaha 

Vad stod det i ditt senaste sickade sms?
I know

Vilken är din favoritfrukt?
Hm, måste äta minst en banan om dagen, annars går det inte! Men så gott är det inte precis...utan granatäpple, mango, kiwi, vindruvor, melon osv. är gott! Och hallon är godast av allt, om de räknas?

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Inga, så roligt var det svaret.

Vad är du rädd för?
Att förlora människor jag älskar.  


En person du tycker är snygg?
Channing Tatum 

Blir du lätt svartsjuk?
Skulle jag inte kunna påstå att jag blir (:

Vem skrev senast åt dig i Facebookchatten?
Sara (:

Vilket språk hade du velat lära dig?
Latin typ.

Vad för sorts killar faller du för? 
Utseendemässigt så gillar jag snagg, eller keps typ om den har hår, haha. Älskar om de har fina käkben, eller blodådror på händerna typ :') Han behöver inte vara vältränad liksom, skiter jag i, men manlig - ja tack!
Sen är det viktigast så klart att han gör mig glad, är snäll och bryr sig, har humor och går att skämta med. 
Han behöver verkligen inte vara perfekt! Det viktigaste är att han gör mig lycklig! (sen om han är en gosis så är det såklart plus, men jag gillar inte rosor och sånt laffs, nej fy nej!)

Vart vill du åka just nu?
Just NU hade jag velat vara i stugan på Öland, men igår , imorgon och resten av denna årstiden så hade jag valt ett varmt land lätt!


Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Är ju långt kvar.. men eftersom det är på sommarn så vill jag att det ska vara fint väder ^^

bilderna kommer från denna fina tumblr.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback