F E M

 5 saker du kanske inte visste om mig:
♥ När jag var mindre hade jag en vandrande pinne som hette Vajje, han var först liten som en sticka och sen blev han verkligen en pinne. Han gillade att gå i mitt hår och käka sallad.
♥ När jag blir sur eller arg blir jag ofta tyst först och säger inte nåt, sen kokar det ibland över och jag blir förbannad! (borde ej vara hjärta framför denna punkt...)
♥Jag har en bok som jag skriver i, typ som en dagbok, fast jag skriver bara om mina känslor och inte varje dag, jättebra sätt att rensa huvudet på, är så skönt att skriva av sig och där kan man verkligen skriva vad man känner. för ingen läser det, ändå känns det som man delat det man tänker på med nån, super bra, verkligen ett tips!
♥Jag har haft en antal godis förbud, nu förtiden fuskar jag då och då och får inte pengar för det...
♥ Jag är skit oalmänbildad, både när det gäller typ kändisar osv, men även annat i vardagen typ och så suger jag på geografi - vi ska inte ens prata om hur lite jag kan inom det!
 


5 snabba:
Solsemester / "Upplevelse resa"
Te / Kaffe
Mjukisbyxor / Jeans
Kväll
 
/ Morgon
Jul / Födelsedag

5 saker jag längtar till:
♥ Göteborg på studiedagen
♥ Helg
♥ Ny design som ska göras i helgen (!!!)
♥ Få se den nya skolkatalogen 
♥ eh ... sova, haha, g.o.n.a.t.t.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback