sedan sist

image description
Ja. Sedan sist har det varit Valborg, om ni inte redan visste det^^
Spenderade helgen på Öland, såg finaste fyrverkeriet och största brasan, skrattade med Moa, irriterade mig på männsikor, skaffade en bränna som ser ut som ett linne och åt alldelles för mycket gott! 

Var sedan i skolan och var lycklig för att solen sken och man kunde ha linne, samt för andra anledningar ^^ 
Var mindre glad för att sista skoldagen förra veckan inte var varm och demonstrerade då i svart från topp till tå, förutom detta ↓ fina armband (egentligen halsband) som jag fick av Ida efter hon varit i Kenya. Tack för det!
Var även mindra glad för inlämning av franska revolutionen, fysik prov och bokredovisning som var inklämt på tre dagar!

(kass mobilbild)

Och ja... vad har hänt mer, varit och röntgat min höft, fått svar och remiss till otopeden, för var nåt fel på höftlederna och felställning på lårbenet, vilket är negativit-negativt-negativt! För det betyder att det inte var jag som inbillade mig att jag hade ont och att något var fel och det betyder att jag kanske ine kan träna som jag vill, vilket inte känns kul! 
Något roligare är dock att jag just nu praoar på LAB på sjukhuset och att jag har börjat göra iordning, eller göra om rättaresagt, ett bort som ni ska få se senare! ((: 

Puss, mina favoriter!

Kommentarer
Postat av: moa

undrar vad det kan vara för "andra anledningar"? om man får fråga? hahaha

2012-05-11 @ 20:30:52
Postat av: linnéa

sv moa: haha, jadu det kan man fråga sig? ;)

2012-05-11 @ 20:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback