musik o kaffe ,

Detta skulle jag gjort idag :

* Städa rummet 
* Gå ut och gå de dagliga mist 8 km


Detta har jag gjort:

* Kollat på film 
* Sovit 
* och nu dricker jag kaffe och lyssnar på musik, som nåt försök till att vakna...


Förstår inte hur skolan kan göra en så himla trött, imorgon har jag iallafall sovmorgon till kl. 09.55 känns iaf bra och sen ska jag vila ut ihelgen och sen ska jag försöka sova mer nästa vecka så kanske jag orkar mer , men ändå , kanske är bra att ta det lite lungt innan skolan drar igång på riktigt ? 

puss!
Kommentarer
Postat av: wilma -

Sv; Åh tack!! :D Ja, det verkar så ;)

Fin blogg!

2012-01-12 @ 19:10:33
URL: http://canonflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback