"jag går i vinterskor på hösten, alltid förberedd för storm, jag kan tänka tills det knappt finns nåt kvar, jag har känslor utan uppehåll."


(arkivet)

Blev promenad med denna gullungen. Skippade musiken i öronen, vilket jag senare insåg var ett väldigt bra val då fågelsången passade perfekt in i min lugna gång stil, med solen som värmde skönt i ansiktet samtidigt som det var nära på vindstilla med en lukt som påminner om sommarregn. Nu är det som det faktiskt ska vara i april, aningar om att våren är på väg och inte att det är försommar i mars, kommer vara höst i juni då ju.

Var en väldigt mysig runda vi gick faktiskt, tills vi kom till ett ställe där det låg mängder av hundbajshögar, men där Flipp absolut var tvungen att gå och lukta, dessutom var det inte lika varmt överallt och jag grämde mig över att jag inte kunde åka longboard, samtidigt som jag var tvungen att gå omkring med en illaluktande bajspåse. Men när jag kom upp på uppfarten hem och såg de fina blommorna och hörde hur det droppade av att snön smälte bort när jag satt ute i kofta en stund, insåg jag att allt nog var ganska bra ändå!

Livet är ganska gött faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback