SNÖ

hej, hej, hemskt hycket hej! idag slutade jag klockan 11.35 för spanskan var inställd och det var sista lektionen så strunatade i att äta i skolan och åt hemma istället, skönt att sluta så tidigt! aja, idag var annars ingen supper dag precis, pappa väkte mig i morse och sa att det hade snöat typ 25 cm och igår trodde man att våren skulle komma, men nej! usch, jag vill inte ha mer snö nu, de sa på nyheterna att det inte hade kommit så mycket snö under en natt på jättemånga år så långt ner i Sverige .. och det värsta var att vi skulle ha gympa på morgonen på andra sidan stan och pappa/mamma skulle skjutsa mig och några kompisar, men våra bilar var insnöade man såg inte hjulen på dem :o , så vi trodde vi skulle få ta bussen ner till skolan och sedan plumsa i snön sista biten (=komma försent) , men men tänkte vi, det finns ju inget annat att göra .. Men , dagens räddning, hahah, Malins mamma kunde få ut sin bil och köra oss, tack så mycket säger jag ! Haha, usch vad mycket skrivet det blev ni kommer ju inte orka läsa allt, haha, aja (; 

Tänkte visa vad jag hade på mig idag, men såg att jag redan visat de kläderna fast med strumpbyxor, men aja ni får en bild ändå, puss!


Ni får stå ut med en konstig bild idag, tog massa men alla åkte bort från kameran lika fort som de kom in , tillslut fick jag ju vlja en iallfall, hahah (; (psst .. ser ni snön i bakrunden ); )
Linne: lindex, Kofta: JC, Byxor: Bik Bok , Linne under det gröna: Gina , halsband: Gina
Kommentarer
Postat av: Jennie

svar: TACK :)



snyggt halsband!

2011-03-18 @ 22:42:07
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback