moa gästbloggar!

hej alla linnéas bloggläsare! :) moa här, linnéas bästa vän och själsfrände, tänkte gästblogga lite haha! är hos linnéa just nu, vi ska ha en myshelg, sova över nu inatt och äta goda (hoppas vi) chips, någon som har smakat olw sourcream & sweet chili chips? :) men iallafall, imorgon ska vi på bio med, harry potter och dödsrelikerna del 1, har redan sett den på bio en gång med en annan kompis men ska se den med linnéa också! :)

jaja, idag var linnéa och jag på stan, hon köpte en fin tröja som jag hoppas hon visar för er sen! ha en härlig kväll, pusss! lite söta bilder på mig och linnéa nedan. ↓

fin bild som jag fotade på linnéa i somras, hihi så gullig!

öland 2010, bäst!

linnéa till vänster, jag till höger. söta!

babessss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback