5 grejer om mig



-Jag hatar att dammsuga, man blir varm och så blir jag jättearg, för allt är ivägen hela tiden och ah, det är jättetråkigt, hahah (;

- Jag har alltid trott att jag hatar fantasy, men en dag så "tvingade" min kompis mig att titta på en Harry Potter film och jag älskar dem, haha

-På kvällarna finns det inget godare att dricka än mjölk, mhmmm ..

- Just nu drömmer jag ofta väldigt roliga drömmar som jag inte vill sluta drömma på när jag vaknar, så när jag vaknar längtar jag tills jag får drömma igen, hahahahah

- När jag var liten (4år ungefär) var jag inne i en "häxperiod" , jag var asså rädd för häxor, så när jag skulle sova på kvällarna så kände jag på min mammas näsa för att känna så att hon inte hade förvandlats till en häxa, haha, älskade mamma ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback