Syskonbarn

hejhej! idag var jag och mamma o pappa barnvakt till mina syskonbarn, jättemysigt! De badade, hade jätteroligt med en höna som vi kokar ägg i och så bajsade den ena ungen för första gången på toan, hahaha ,så söta är de, de små skitungarna, älskar dem!
sen åkte vi till mormor och morfar och hjälpte dem att laga mat (:
härlig dag, måste jag få säga! ... förutom att det var sista dagen jag var ledig, buhhu ); känns inte alls kul att komma tillbaka till skolan, tidiga morgonar och en massa plugg + att det är jättelångt kvar tills nästa lov ); aja, man ska inte klaga, man får se det posetiva med det, och njuta av det roliga och så får vi hoppas att alla ni som har en veckas lov framför er får det toppen! 

pussar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback