natt besök

hejhopp! sitter här hemma hos min bror nu och hade tänkt att blogga lite, så att ni blir glada, hahahhah, nejdå (; 

Haha, vet ni ? Inatt fick jag natt besök, det var två små goingar som ville gosa hela natten så att jag inte kunde sova, haha , katterna! haha, brorsan och hans fru har två katter - Yatzy&Grålle , en hund - Love och en chinchilla - Sally,
och det var asså katterna som var väldigt keliga och ville hela tiden krypa upp på magen eller lägga sig jämte en, så söta, haha, tillslut så tog jag bort Yatzy från magen för det gick ju inte sova när hon låg där och slickade på mina fingrar, så jag tog bort henne och la mig sedan på sidan och tror ni inte att hon kom och satte sig occh glodde på en då med hennes små söta kattögon, hahah, gulligt!

men nog om det nu, ska snart äta biffar och potatis, gott!

puss!

(bilder får ni som sagt när jag kommer hem(: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback