förkyld

hej sötnosar! idag mår inte jag toppen, näsan rinner och jag hostar så det gör ont i lungorna! usch så hemskt, men vi får hoppas att det blir bättre(:
annars då.. jag har inte gjort något speciellt alls idag, bara tagit det lungt, mest för att jag vill bli frisk, men nu ska jag faktiskt gå och göra två kort som vi ska sätta in som överakning hemma i mammas kompis och hennes mans hus, deras ena dotter (deras döttrar är som mina systrar) fyller nämligen 24 år på måndag, så ska sätta in ett grattis kort ch ett välkommen hem kort på deras bord där ikäll, för vi har nämligen nykeln till deras hus nu eftersom de har varit i Afrika (:

pussar!


bara en bild, även den tagen hos min bror (:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback