30 augusti,

lägg den dagen på huvudet linnéa! usch har verkligen haft otursdag idag!
Allt började med att jag inte hittade min sportbh på morgonen, så jag kommer försent till moa som jag ska cykla med till idrotten som vi ska ha på morgonen och så kan jag inte knäppa väskan så måste ha en plastpåse över den när jag cyklar till idrotten eftersom det regnar och plaspåsen blåser bara bort hela tiden. Och sen när vi cyklar så skvätter det upp massa lera på mitt linne och på mina byxor och då säger jag till Moa att idag kommer det bli min otursdag, det känner jag på mig sa jag. Efter det märkte jag även att jag glömt min handduk, plus att vi måste gå runt sjön när det regnar och min hår blir blött och lockigt, blä! men dessa saker var ju ändå inte så farliga om man jämför med resten av dagen! Senare tappar jag min skåpsnyckel och på något konstigt sätt så glider den in under skåpen och går inte att få ut, men som tur va så fick jag en ny nyckel utan att betala för den eftersom det var en olyckshändelse. Sedan när jag ska cykla hem så duggar det bara lite vilket jag tyckte var väldigt skönt eftersom jag igår kom hem som en blöt katt, men sen när jag är nästan hemma så börjar det regna mer och mer, så när jag är nästan utanför mitt hus, var bara tvungen att cykla upp för en liten backe först, så trampar jag as mycket så jag ska komma hem fort och så tänker jag att om jag växlar ner så går det ännu fortare, och det gjorde det, cykeln fick för mycket fart och jag ramlar med cykeln, skadar mig inte så tänker skynda mig upp och cykla hem innan jag blir dyngsur, men då är hela cykelstyret förstört, så det går inte cykla så jag måste leda hem cykeln, eller rättaresagt släpa hem den och då blir jag jätteblöt ändå! Sen nu drack jag och mamma kaffe och jag tappar min kaffekopp och det kommer över hels soffbordet och på två ställen på våran hyfsat nya VITA matta! vilket inte blir något bra resultat!
Så jag är ganska glad över att dagen är över snart, så jag tänker gå och lägga mig extra tidigt idag, bara för att det ska bli en ny dag! usch, varför ska det finnas sånna här dagar?
Hoppas er dag har varit bättre! pussokram!
Kommentarer
Postat av: Rebecca ♥

Sv; Jag följer dig nu :)

2011-08-30 @ 22:06:47
URL: http://ackelina.webblogg.se/
Postat av: ida

följa varann via bloglovin ?:)

kram!

2011-08-30 @ 23:47:50
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback