Renovera huset

Tjenna! 
Idag känns det som det är en ny dag med nya möjligheter. 

Hade tänkt att gå ut en sväng idag & gå och sen köra ett styrkepass. Men annars har jag inget planerat.
Blir nog att lägga ner lite fler saker i flyttkartonger och så ska vi flytta på datorn tror jag , så förvänta er ingen mer bloggning idag. Jag kanske har glömt att säga ordentligt att vi ska renovera hela huset? Vi ska riva väggar, bygga upp väggar, bygga uterum och göra om nästan allt.  Känns både roligt, men samtidigt lite jobbigt, har ju bott i detta huset hela mitt liv och pinsamt men sant så har det nästan sett ut lika dant under hela min uppväxt. Därför ska det bli kul med  förändringar! När vi bestämde att vi skulle bygga om så kändes det bara roligt och då trodde jag inte  att det skulle bli når jobbigt alls, men när de rev altanen som jag har varit på alla somrar i mitt liv både under dagarna och in på nätterna så förstod jag att det inte skulle bli så lätt. De rev ju mina minnen, hade jättemycket minnen från altanen med  mina vänner, min familj , min släkt och med mig själv mm. När man ser "saken" man har minnen ifrån är det lättare att komma ihåg dem, men när den inte finns längre så är det svårare. Jag började gråta då och det var bara början på allt. Men det kommer ju bli kul med, när det är klart! Då kommer det bli fint tror jag ! :D

Nu ska jag äta frukost, hoppas ni får en kanonis dag! :D
Pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback