Hösten

Hej :) hoppas ni mår bra ! Jag mår sådär faktiskt, fryser jättemycket! Har bara lust att krypa ner under täcket eller ta på mig massa tjocka kläder! Buhhu .  Hoppas jag inte håller på att bli sjuk, igen. Utan att jag bara känner av hösten! Den är på väg nu verkligen, hösten asså. Löven börjar bli gula och det är kallt och regnigt! Usch för regn! Men något speciellt är det med hösten ändå, det är inte bara negativt. Det blir så mycket mysigare när hösten kommer, man kan tända ljus och ta på sig tjocka, mysiga tröjor utan att svettas ihjäl! Det är vackert med hösten med, med alla färgglada löv som susar i vinden!
Och höstkläder! Det gillar vi, eller hur? Åh, vad jag har lust att shoppa! Men jag ska försöka spara mig så mycket som möjligt till sista helgen i Oktober för du åker jag till Stockholm med "storrasyrran" Ida och hälsar på hennes storasyrra och min "storasyrra" (haha) Sara. Gahh . Längtar! Kommer bli grymt kul med mycket skratt och shopping ;) men lite måste jag ju shoppa innan dess för det är ju rätt långt kvar ändå.
Vad tycker ni om hösten föresten?

Nehe, nu ska jag faktiskt gå och börja på ett kort, fast jag igentligen bara vill krypa ner i soffan med något varmt i handen. Hoppas ni får en kanon kväll! Puss


Ett sommar minne ..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback