Femman!

Nu har det kommit en ny kategori, femman! Som ni kanske kan lista ut så betyder femman, fem saker du inte visste om mig! Kul tycker jag :D
Här kommer första femman! :D 


 -Jag hatar att stressa, särskilt på morgonen, därför brukar jag ofta bli väldigt arg när jag ska ta ut cykeln från garaget och sen cykla till skolan, för det är alltid någon cykel som är i vägen och i stället för att ta ut den cykeln som är i vägen, så försöker jag krångla ut min samtidigt som jag stressar. Inget bra resultat! ;)

-Jag älskar kött! det är nog det godaste som finns, särskilt när det är hemlagat och det är det alltid här hemma! :D

-Hatar paniken man får när man har satt sig på en almän toalett och märkar att toapappret är slut, EFTER sitt behov, usch!

-Härlig känsla när man tycker att man har satt på sig snygga kläder och är nöjd med sin outfit! :D

-Känner mig alltid lika duktig när jag har avklarat något jobbigt, t.ex. en friluftsdag där friidrott är temat (hatar idrott) , ett svårt prov eller bara orkat städa mitt rum eller plocka ur diskmaskinen ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback