dåliga dagar ..

Alla har sina dåliga dagar .. Gårdagen var hemsk! Trött, arg, irriterad och kände mig tjock och ful . 
Dagen idag var bättre, men nu känns det inte så bra igen. Sitter här och känner mig ensamast i världen, tårar som rinner, ångest över hur jag ser ut och mycket annat.
Allt händer på en gång, huset ska total renoveras, mycket i skolan och morföräldrar som är gamla och som inte mår så bra.
Jag vill kunna tycka om mig själv för den jag är, jag vill, jag vill, jag vill. Men det är inte så lätt. Hatar den här känslan över att känna sig tjock och ful .. 
Jag är besviken på mina vänner och jag är arg på mina föräldrar, men jag kan inte skylla på nån av dem, det är jag som är problemet , det är mig det är fel på .. 

Min pappa och mamma har alltid sagt att man ska kolla sig själv i spegeln och säga till sig själv jag är bra, jag kan och shit var jag är snygg, men en del dagar mår man bara piss och då är det så himla skönt att få gråta .. 

Förlåt för ett tråkigt inlägg som inte drog upp era munnar till ett smile, men det är så skönt att få skriva av sig .. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback