Dalarna

I somras var jag i Dalarna för första gången i mitt liv. Jag var där med mina älskade föräldrar, som jag faktiskt konstigt nog älskar mest i världen, haha :p
Att åka till Dalarna var verkligen en upplevelse, naturen och människorna , allt ! 
Vi åkte dit för att kolla på Rhapsody in Rock, men också för att uppleva naturen och självklart se dalahästen i Nusnäs. 
Vi hade även med oss Flipp (min hund för er som inte vet) därför var vi ju tvugna att bo på ett hotell där man kunde ha med sig hundar, vi gick in på internett och bokade ett, visste inte hur det såg ut där, utan bara att det låg ganska nära Dalhalla , där vi skulle kolla på Rhapsody in Rock, men gissa vad, det var ett kanon ställe, skit fin utsikt och natur och jättemysigt hotell! Vi hade det verkligen kanon bra! Här kommer lite bilder från Dalarna :D

Green hotell, jättemysigt! 

Vi hade rum nummer 1 :)

Fönstret var så stort att till och med Flipp fick plats! :D

Mamma och jag! <3

Vilken utsikt!

Dalhalla, rätt så häftigt va? Det är människor som går på vägen ner, om ni kan se dem (det är en röd pil där människorna går), fatta hur stort det var! :D

Här var då scenen, tog kort på alla artister med, men det var så många så lägger inte upp dem ;)

Jag i Nusnäs ! :)

Det var verkligen en upplevelse att åka dit, så vackert och så mycket Sverige! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback