Cykla utan händer

Hejjsan! :) förlåt för urdålig bloggning! men har inte orkat, mycket plugg och för lite tid för annat!

För nån dag sen iallafall , tror det var i tisdags, så tränade jag på att cykla utan händer. Gick ju bra. Tills jag gjorde det i en sväng! uups. Ner i gatan blev det, och det var ju inte precis skönt, men dock så kände jag ingenting på en rätt lång stund för jag hade slått i så hårt i backen att jag tappat känseln, så det gjorde inte ont förren jag tvättat det. Men sen har det gjort ont kan jag lova! Tror det var i förgår då jag satt på TOA och plötsligt gör det JÄTTE ont i knäet och låter typ kluck. När jag kollar på knäet så är det en sten där som är halvvägs ute, så jag får pilla bort den, bläh! Stenen var ungefär lita stor som 1-2 riskorn!
Och idag så har jag varit hos skolsköterskan och fått hjälp med att pilla ut en till, usch!
Ah , så tråkig har min vecka varit ungefär, mycket oont och mycket plugg!

Men, men nu är det fredag!! Så himla gött! :D Så ikväll blir det chill i soffan och kolla på IDOL , många bra med i år! :) 
Hoppas ni får en mysig kväll, nu ska jag hoppa in i duschen och låta det varma vattnet värma mig efter att ha cyklat i regnet, usch vilket väder vi har asså! Hur är vädret där ni bor? 
Puss&kram .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback