Första ADVENT!

Tjenare! Idag är det första advent :D Mysigt, måste jag säga :) Jag ska strax åka på julbord med släkten, det är mormor o morfar som bjuder alla, många är vi o det är mycket trevligt :D
Jag är en sladdis, så det är ingen på den sidan som är i min ålder, närmast min ålder är mina småkusiner som är 10 och 9 år, så jag får "leka" lite med dem och så blir ofta "barnvakt" åt alla mina kusinbarn o mina syskonbarn såklart o det är mycket mysigt måste jag säga! De är så söta när de springer omkring och busar, men jag pratar ju självklart med mina äldre kusiner med som är runt 20/30 år och det brukar vara mycket trevligt  :D
Nehe, nu ska jag göra mig i ordning, ni får se min outfit sen :)
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback