FARSDAG!

Hej igen, nu är bloggpausen slut, känns kul att börja skriva igen!  :)
Farsdag idag, grattis alla pappor o många pussar o kramar till min älskade pappa ♥
Dagen har jag tillbringat hos min morfar, eller med han o mamma, pappa, moster o hennes man o min kusin. Vi har varit ute o ätit och haft det jättemysigt! :D Mormor ligger på sjukhus, så hon kunde inte vara med idag, kram till henne ♥
Dagen har varit toppen förutom nu på kvällen för mamma har fått magsjuka, usch!! hoppas inte jag får det! :s
Nehe, nu ska jag gå o lägga mig o läsa Bröderna Lejonhjärta, läsprojekt i skolan, kunde de inte valt någon bättre bok, haha nejdå, Astrid Lindgrens böcker är faktiskt väldigt mysiga! ;D
Sov gott inatt, pussar!

Pappas frukost på sängen, mums!

Mamma är väldigt duktig på att göra fina mackor tycker jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback