13 år idag! :D

Tjabba Tjohej! Idag är det alltså min födelsedag, 13 blev man! :D
Dagen börjades med att mamma och pappa kom in och sjöng för mig på morgonen, med tårta, paket och frukost! (: Jag fick 3 par Pieces trosor, en tidning och det bästa av allt; jag har sparat till en systemkamera(Nikon D5000) i ungefär 2 år men inte kommit upp till den summan den kostar riktigt ändå, så därför fick jag i present att de skulle betala det som var kvar till kameran och att vi sen under dagen skulle åka och köpa kameran för mina pengar som jag samlat och så skulle de batala resten! :D Så nu äger jag en Nikon D5000, Tjohu! ;D (fick även en kamera väska på morronen(;) Kameran och det andra får ni nog se imon, då får ni nog även se min födelsedags outfit, kul vah? (; haha
Aja, nu ska jag gå ut till våra gäster igen som är här och grattar mig, min morbror och hans fru och min moster och hennes man är här, så borde väll gå ut och vara lite trevlig(; haha, skoja! (;
Btw, under förmiddagen var även min bror och hans fru med barn här! Trevligt och mysigt var det! :D

Hoppas ni med haft en bra dag, för det har jag än så länge iaf! Kramar&Pussar! <3

Kommentarer
Postat av: moa

du kan inte ha sparat i två år :O för jag har haft min i 2 år, så drf mst du ha sparat i typ 1, kanske lite mer :)

2010-07-15 @ 12:14:02
URL: http://moahs.blogg.se/
Postat av: moa

svar: hahahah tack babe,

leka ngn dag snart kanske?

bra :D haha, mst fira dig

me (YYYY) puss i love uu!

:* <3

2010-07-19 @ 17:07:05
URL: http://moahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback