torsdag, fredag o lördag! :)

Hejjsan guys! :D Förlåt att jag inte bloggat, men har inte haft nåt att blogga om så :) 
Annars är det bra, livet flyter på ,trivs i min klass, men har tyvärr inte lärt känna nån ny människa typ, måste ta tag idet nästa vecka, hhaha, blir så tråkigt annars, älskar att prata med folk! :D

Torsdagen och Fredagen har varit hälsodagar på skolan denna veckan, så på torsdagen blev det frukost i skolan och aktiviteter i grupper inom klassen.
Idag (fredag) har vi varit på en liten "utflykt" som det heter, var lah sådär .. Tycker inte det är så kul att köra fotbollsbrännboll ,men , men det får man stå ut med, haha :)
Efter skolans slut gick jag med Moa (moahs.blogg.se)  & Malin (lillaxen.blogg.se) (Malin ska dock tyvärr lägga ner sin blogg och Moa har låst sin blogg för tillfället, men annars är de verkligen värda att kolla in, jättefina bloggar!)på marknaden, där köpte jag två ringar för 30kr styck, billigt och bra och var i akut behov av ringar haha, kommer nog komma en liten bild på dem får vi hoppas! :D Sen blev det lite godis med, men det behöver vi ju inte säga, för godis är ju faktiskt onyttigt, haha, nej man måste ju faktiskt unnan sig! :D
Imorgon Lördag, drar jag till Liseberg med min lilla Elin! Kommer bli jättekul! Längtar så det kittlar i tårna, haha, nejdå, men kommer bli sjukt kul! Mycket jag ska pröva på för första gången då, haha, bl.a. kanonen, höjdskräcken och uppskjutet, hehe :o Men det går nog fint,fint det! :D

Hoppas ni haft en underbar skol/jobb vecka! :D Och att kvällen och morgondagen troligtvis blir lika kul som min! :D Pussar på er, söta läsare! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback