Runway Bride!

Tjenna! igår kollade jag på en av mina bästa filmer enligt mig, Runway Bride! I filmen spelar Julia Roberts (någon mer än jag som tycker hon är en otroligt duktig skådis?) och Richard Gere, de har även spelat ihop i filmen Pretty Woman, som jag tycker är ännu bättre, men Runway Bride är också fantastisk!
Så här står det på baksidan av filmen:
Succén är given! Richard Gere och Julia Roberts är tillsammans igen, för första gången sedan Pretty Woman i en ny härlig romantisk komendi! Även nu är det Garry Marshall som står för regin.
Ike Graham är en känd reporter på en tidning i New York, omtalad för sina cyniska artiklar om kvinnor. På stambaren får han en dag höra talas om Maggie, en ung kvinna känd för att ha övergett inte mindre än tre män vid altaret. Fascinerad av historien skriver Ike en artikel om Maggie. Tidningsartikeln får dock oanade konsekvenser. Ike själv reser till Maggies hemstad Hale i Maryland för att söka sanningen. När han dyker upp i Hale är datum redan bestämt för bröllop nummer fyra och hela staden håller andan...

Om ni inte har sett filmen så tycker jag verkligen att ni ska se den! Av mig får filmen 4 av 5 guldkorn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback