Grattis Pappa!

Hejjsan, idag fyller min pappa år! Grattis älskade gamla pappa!
Igår var jag ju i Eksjö som sagt och handlade födelsedagspresenter till pappa, han fick en T-shirt, en skjorta och en chokladkaka med trisslotter på! Han blev faktiskt glad för det, haha(; När vi var i Eksjö så köpte jag även en kofta, som jag förhoppningsvis får tid att visa nån dag!

Föresten, ungefär nu skulle min ena bror och hans fru med barn komma och gratta pappa, men pappa han har fått magsjuka! Stakarn, på hans födelsedag! ); 
Så ikväll blir det väll att ta det lugnt, spela spel blir det med, med mamma och min andra bror och hans sambo, som kom för ett tag sen och ska bo här ett tag.
Hoppas ni får en härlig kväll! (: Pussokram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback