FISKMÄNNISKA!

Hallojjsan!
Jag har ju glömt att berätta att jag var på Öland förra veckan :o Hehe, min bloggning är urdålig just nu! Men ska försöka att bättra mig..
Här kommer iallafall lite bilder från veckan, som faktiskt var jättehärlig! Var inte kanonväder dock, hade varit storm veckan innan så det var inte så varmt i vattnet (runt 15/16grader), men fiskmänniska som jag är låg ju i en då såklart, det var ju vågor och dem är inte till för att kolla på utan det är menningen att man ska ligga och guppa på dem :p haha, men trots lite regn hann jag nog bättra på brännan ändå, för vi fick mycket sol om man jämnför med regn! :D

 
Första dagen låg havet spegelblankt..

Ett fint "stentorn" (Vet någon vad de heter på riktigt? (: )

Flipp badar! :D

Sedan började det som sagt blåsa...(Ja, det är tång som är vid stranden;) )

Fin himmel, eller hur? (:

-Hörde jag fel? Eller skulle vi gå ut och gå?! ;)

Här var iallafall några av bilderna jag tog på Öland men långt ifrån alla! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback