Bästa vännen!

Tjosan! Nu sitter jag hemma hos Mosan i trosan! hihi, Moa asså!
Vi ska sova över idag till imorgon, roligt! (; Vad vi ska hitta på under dagen vet jag inte riktigt än, men jag hoppas på nåt riktigt skojigt! Jag tog med mig kameran till henne för tänkte att vi kanske kunde fota, eller jag fota henne, men har inte frågat henne det än och jag kan inte göra det just nu heller för den delen, för hon äter(; hehe

Till Moa:
Vill bara att du ska veta att du är en otroligt bra vänn, kan säga vad som helst till dig och du finns alltid där för mig! Vi har gått igenom mycket ihop både roliga och mindre roliga saker, men vad som än händer så kommer jag alltid älska dig! Du är den kompis jag skrattar mest med och även den kompis jag kan komma gråtande till utan att känna mig dum, tack för att du finns syster, du är en ängel! Love you forever and ever! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback