3 saker listan

Tre saker jag ser fram emot:
→ Svenska jordgubbar med mjölk.  
→ Bli klar med alla skoluppgifter. 
→ Cykla till skolan i vårsol.  
 
 
Tre saker jag är rädd för:
→ Att bli kär 
→ Att misslyckas. 
→ Att folk ska tröttna på mig. 
 
Tre saker jag borde:
→ Rensa min garderob.
→ Gå och lägga mig tidigare.
→ Boka en ansiktsbehandling. 
 
Tre saker jag kan:
→ Göra varierad frukost.
→ Steka bra pannkakor.
→ Bevara andras hemligheter. 
 
 
Tre saker jag inte kan:
→ Strukturera.
→ Sköta mina blommor. 
→ Bevara mina egna hemligheter. 
 
Tre saker jag blir lugn av:
→  Vara ute och gå i fin miljö.
→  Bli pillad i håret eller kliad på ryggen.
→  Yoga.
 
 
 
Tre saker jag blir stressad av:
→ Hur fort tiden går. 
→ Att jag inte vet vad jag vill göra efter studenten.  
→ Mina förväntningar på mig själv. 
 
Tre saker jag ska göra i helgen:
→ Måla ägg.
→ Pussa på mina syskonbarn.
→ Partaja med mina vänner. 
 
Tre saker jag har gjort den senaste veckan:
→ Kollat på julkalender (tack gymnasiearbetet..). 
→ Comeback på gymmet efter att ha varit sjuk i två veckor. 
→ Lyssnat massor på Josefin och Vanjas podcast. 


Bilder från pinterest 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback