Tvåtusensexton

Så bytte vi åter slutsiffra på vårt århundrade och gick in i 2016 - ett årsskifte som lyckades bli det bästa av de alla, då jag överhuvudtaget inte kunnat spendera det på ett bättre sätt!
 
Tillsammans med mitt favorit gäng kickade vi igång tidigt med tennis klockan tolv, där jag och racket gjorde en trevlig debut.
 

Vid tvåtiden började våra magar att kurra, så vi bestämde oss för att dela lite pizza innan vi samlades i jacuzzin och rullade oss kalla i snön. 
 
 
Sen åkte hem och gjorde oss i ordning för kvällen innan vi samlades på nytt för att laga trerätters. Vi lottade grupper och jag hamnade i hasselbackspotatis-gruppen.
 
 
Till förrätt var det sparrissoppa. Vilket också var den enda rätten jag fick bild på, med den liksom de övriga rätterna fick smaklökarna att dansa salsa. 
 
 
Drinkar gjordes det också, uppdelade två och två stod vi för en var under kvällen. Den här goda blåbärsmojiton stod Jossan och Fanny för.
Lekar kördes det och dansade gjordes det, innan vi begav oss till sjön för att möta upp övriga, kolla på raketerna, kramas och nollnoll-pussas. Därefter fortsatte natten till gryningen och tjugisexton tog fart!
 
Jag är evigt tacksam att jag fick börja det nya året med dessa elva som jag vid årets början knappt kände - tänk vad mycket ett år kan ge en!
Och jag ser verkligen fram emot vad det nya har att erbjuda denna sista termin på gymnasiet med så mycket roligt att se fram emot, så som studentresa, bal och utspring och därefter väntar jag med skräckblandad förtjusning på vad livet har att ge härnäst!
 
Välkommen 2016 och gott nytt år till er alla!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback