lista, igen.

Hejhej, har ni saknat mig? Jag har iallafall saknat o blogga, haft några veckor med äcklig mycket plugg o eftersom jag skjuter upp allt jämt så blir det stressstressstress sen. Nu är det iallafall äntligen fredag och det firar vi med en lista tycker jag! 
 
Vad har du på dig? Super mjuka o sköna myskläder 
 
Hur mår du? Känner mig för stunden väldigt stark, men förövrigt har jag inte mått så bra de senaste veckorna, känslig och oerhört lätt att börja lipa, är inte inne i en toppen period i mitt liv precis, pågrund av många saker. 
 
Vad önskar du just nu? Att jag var på en strand i ett annat land.
 
 
 Vad har du ätit idag? Frulle - ägg, bacon & smoothie, Lunch - fil o müsli, Middag - Räksoppa, västerbottenost-muffins & kräftor, samt kaffe o kaka, är ju trotsallt fredag haha
 
Vad ska du göra imon? Kanske åker till Öland men är inte hundra än
 
Senaste köp? En sån där päron smakis 
 
Vad grät du senast åt? Att jag känner att jag inte duger och aldrig riktigt lyckas fullt ut. 
 
Vad skrattade du senast åt? Kommer inte ihåg åt exakt vad, för skrattar så ofta varje dag, mycket tack vare personer i min klass! 
 
 
 
Vem sov du senast med? Pelle tror jag
 
Vad läser du just nu? Läser inget just nu och är brukar inte göra heller, men nu har jag faktiskt beställt Det handlar om dig, för Sandra Beijer skriver så fint 
 
Senast sedda film? Hannibal, bra, men inte läskig, dock lite äcklig. 
 
Vad var du rädd för när du var liten? Var rädd att mamma skulle förvandlas till en häxa på natten, så kände på hennes näsa innan jag somnade, haha stackars mammi
 
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång? Nej, det tror och hoppas jag verkligen inte 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback