sportlov

Hallå hörni! Funderat på varför jag är så dålig på att producera inlägg och kommit fram till att det egentligen inte handlar om att jag inte har något att skriva, utan att jag inte har några bilder!! Finns väl ingen som gillar bildfria inlägg liksom. Ser man ett sånt hoppar man ju över det illa kvickt, am I right?
 
Men men. Vad har hänt sen sist då? 
 
Har haft lov. Ett som gick snabbare än ljusetshastighet. Såg väl kortfattat ut såhär:

Fre: Var på stan och fikade med Moa, som sedan stannade över natten. 
Lör: Mös med Moa och tog en promenad framåt kvällen
Sön: Sov hos Pelle på kvällen
Mån: Hälsade på farmor och badade badtunna 
Tis: Spenderade hela dagen framför tv:n (slöseri med tid)
Ons: Spenderade hela dagen framför tv:n (slöseri med tid) 
Tors: Klippte mig och lät håret bli någon nyans ljusare, satte dit ljus på morfars grav och hälsade på mormor, samt var hos kusinerna 
Fre: Vakna brevid Pelle, åkte och shoppade mig fattig med päronen och åkte tillbaka till P på kvällen
Lör: Träffade Moa på kvällen 
Sön: Minns inte vad jag gjorde denna dagen.. men - hade ångest
 
Sen tränade jag en del med och unnade mig mer sötsaker än behövligt! 

Det var det det. 
 
 
I brist på andra bilder får ni en selfie med nyklippt hår, hahaha...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback