Vardags kämp

 
Märker det går sådär att hålla mitt bloggande vid liv, men det är som vanligt med mig med andra ord, alltid lite svårt med tålamodet haha. Dock så tycker jag att hela bloggvärlden börjat dala sakta med säkert nedåt, trenden har lagt sig så att säga.
 
Förövrigt så drog skolan i gång igår. Aldrig varit mindre taggad efter ett lov än nu, men är bara att bita ihop. Ska bli kul med lite nya ämnen i år iallafall, samhäll förra året var ju som nian på nytt liksom, usch usch.
 
Idag gick jag till fyra, frös hela dagen (för plötsligt blev det höst?!) och just nu anstränger jag mig till det yttersta för att inte kasta datorn i väggen; har en lös tangent och den gör mig galen alltså!!! Haha big problems ... 
 
Hursom, ett ändå ganska bra sommarlov avslutar jag med fyra bilder, hörs förhoppningsvis snart, pussar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback