under några dagar

 
Hej guys! Blev visst inga bilder här i söndags, inte måndags eller tisdags heller för den delen, träffade nämligen Moa och Ida de dagarna. Men ja här är jag iallafall, hyffsat levandes antar jag.

Bilderna hos bror blev förövrigt inte så bra, så blir en bild från mobilen i bilen istället, hade iallafall väldigt trevligt, firade lite minijul sådär i efterhand med på det hela. Gott fika osv med, toppen ju!

Idag då... jo var en ganska bra dag! Till eftermiddagen iallafall, fick värsta magknipen då så gick hem och la mig och sov två o en halv timme typ och vaknade och mådde bättre. Har ingen aning om varför jag fick så ont?! Liksom vred sig i hela magen och krampa typ, hemskt! Aja, nu ska vi inte klaga för mycket här, mår ju bra nu så! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback