lista.

När vaknade du imorse?
Hm. Runt 10 tror jag, mamma väckte mig, haha

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Oj ska man minnas det? Var nog ganska många halvsovandes tankar - allt mellan instagram, Håkan på tv och att jag ville äta scones till frukost.


Har du ringt nån idag, vem & vad sa ni?
Jag har inte ringt nån, men min bror ringde dock mig och frågade om jag kunde kolla efter hans mössa, slarver. 

Vilket humör är du på?
Trött, mysig och.. lugn liksom 

Har du ont någon stans?
I ljumsken 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Är verkligen inte sugen på nåt, men eh..vindruvor då kanske


Vilken
 var den första hemsidan du gick in på på internet?
Tv4.se, hahaha, mamma ville se nåt repris.


Vad ska du göra ikväll?
Förhoppningsvis så lite som möjligt


Vilken är den första låten du sätter på idag?
Håkans nya blev det minsann, mycket Håkan idag tydligen hahahah

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Denna ↓ tröja från Gina 

 

Vad tycker du om din blogg?
Hmm. Kunde varit bättre om jag la ner lite mer tid på den skulle jag tro, uppdaterar dåligt!

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Åt med min bror o hans familj tror jag, eller gömde påskägg, något av det.


Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Nej, haha, det tror jag inte, eftersom jag knappt ska ta mig ur sängen i dag. 


När fotade du något senast, och vad?
Mig själv och en outfit, haha - hej ego!


Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Nepp som tur är, jag är ganska pank för tillfället.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Mitt täcke

Vad har du på dig idag?
Just nu pyjamas, hah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback