så ser jag ut denna tisdag

Jeans - JC Spets linne - Monki Hoodie - H&M Jeans väst - Zara Halsband - Gina Tricot Armband - Ur&Penn

Dåligare bild får man nog leta efter, men här har ni mig i spegeln dagen till ära, visandes på mage och allt - skandal!  haha, skämtåsido. 

Dagen har förövrigtt flytit på, slutade tidigt, kändes dock som jag var i skolan i en evighet.... 
Anyway, spenderade sedan eftermiddagen framför film, dock en film om "Vita Rosen" som då har med andra världskriget att göra - alltså skolan. Men måste säga att det var det skönaste sättet jag någonsin pluggat på, en helt okej film under filten med kaffekoppen i handen, mer sånt plugg tack! hihi
Puss mina finingar!

 
 
Kommentarer
Postat av: Ellen

såå snygg väst!

Svar: hihi tack :')
Linnéa None

2012-11-15 @ 22:31:04
URL: http://www.lilomilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback