runt sjön

 
Hej hopp! :')
Igår var Eve hos mig, riktigt mysigt! Blev att jag följde henne hem sen på kvällen, så knöt på mig skorna, klädde på mig liiiite för varmt och gick sen en pw med henne runt sjön, eller runt halva med henne, sen "lämnade jag av henne" och gick resten själv osen hem , var riktigt skönt att pressa till max där ensam i mörkret, men får dock sota för det idag, redigt ont i benhinnorna, borde köpa nya skor så kanske ja slipper detta, jaja, det skiter jag i, det var skönt då iaf ^^ 
Ligger nu ny duschad i sängen efter dagens danspass och läser bloggar osv, imorgon är det fredag igen och då blir det fika med mosis osen gratta min kära bror som fyllt 30 ^^ myyyys
ha en fin kväll, pusspuss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback