chillidill dag




Idag började jag halv nio , mina såkallade lektioner bestod av en film om rasism, America History X hette den och tillskillnad från de andra filmerna man ser i skolan så var den faktiskt bra, gillade den och skulle till och med kunna tänka mig att se den igen, mest för söta människor i filmen ^^
anyway, efter filmen så diskuterade vi den och typ lite annat om rasism och invandring osv, sen slutade vi vid två, riktigt skön dag :') 
Just nu lyssnar jag på julmusik, blandat med reklam...pappa har glömt att betala premiumen och eftersom han är i Poland (update; Polen ska det ju vara såklart, hahaha..) så får jag väl försöka stå ut antar jag och ni får stå ut med en lite för glad bild på mig där tungan får agera godis, så kan det va,
hejsvejs&puss!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback