äppel peppel piron päron, kråkan satt på tallekvist



Min frukost bestod idag av
vaniljyoghurt, äpple, kanel, sånna-där-små-nötter som jag inte minns namnet på och
ringlad honung över det.
Blev en väldigt god kombo och det doftade ljuvligt! Blev dock lite mycket, men annars var det toppen, värt att testa! (:

Rubriken kom från våra svenska böcker på låg eller mellanstadet nån gång.
Äppel var lättast, sen kom peppel, piron osv. Jag kommer ihåg att jag inte fick göra någon av de första utan fick börja med tallekvist direkt om jag inte minns fel, den höll jag dock på med ett tag då den var ganska svår (:
haha, ja nu fick ni höra det med, puss fina ni!

Justde, ska inte åka till sjukhuset för än tre idag typ, vilket innebär sovmorgon, ååh så skönt det var att få sova ska jag säga!
Kommentarer
Postat av: moa

nejnejnej, minns att det fanns lättare än äppel, som alla andra fick, men du, jag och Simon fick äppel som första, sen efter du gjort ut den fick du tallekvist!

2012-05-11 @ 20:32:35
Postat av: Linnéa

Sv Moa: Haha, okej, minns inte de innan men så var det säkert, haha! ;)

2012-05-11 @ 20:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback