TRÅKIG VARNING om snygga shorts



Var och shoppade med mamma i fredags och provade då dessa ursnygga shorts som jag absolut ville ha, kostade 349:- men det var jag berädd att betala för dem tills jag såg det som gjorde att jag inte köpte dem -
Det stod på shortsen en stor lapp om att de torrfällde , på lappen stod det med symboler att de torrfällde på både skor, möbler och väskor, vi frågade till och med en som jobbade på gina om det var så farligt men då sa hon att "ja, står det så så är det ju säkert så" och tyckte såklart att det var jättetråkigt att det var så!
Tycker att det är så himla synd när man hittar ett par shorts man verkligen gillar och så kan man inte ha dem, tänk liksom om man går hem till nån och sätter sig någonstans med dem på sig och det blir fläckar av dem som inte går få bort, nej riktigt sorgligt och irriterande, ville verkligen ha dem!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback