dagarna flyter på

Hej!
Sommaren är inget vidare i år asså! Dock ganska fint väder idag, och då och då tittar solen fram, fösöker ta vara på alla de tillfällerna, så som äta frukost ute och idag lunchade jag med mammsen på stan ute på en uteservering, åt den goda salladen ni ser nedan! :))  

Förövrigt för att de gråa dagarna inte ska bli så gråa så försöker jag gör nåt varje dag. Igår tog jag det ganska chill, men sen kom Ida och drack kaffe och pratade på kvällen :)
Idag blev det lunch på stan och sen gick jag med en liter jordgubbar till farmor och satt och pratade på hennes balkong hela eftermiddagen osen var jag barnvakt åt Noel och Moa nu på kvällen, medan bror och fru åkte motorcykel, ja, så dagarna flyter på helt enkelt, trots att sommaren vägrar komma på riktigt! :)
Hoppas de gör det för er med, peace and love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback