myyyysar'n

Japp det är jag just nu, lever i mina mjukisbyxor typ och går helt ofixad, haha, känner mig inte så fresch , gör jag aldrig när jag gåt runt för länge så här, men äh! det gör inget, har ju lov?! men det är iaf ganska svårt att veta vad man ska blogga om när ens dagar ser ut så här, haha. Kan iaf berätta att jag var i Ullared på gekås för nån dag sen (och nej då gick jag inte så här, hah!) och såg Frank Andresson (Update: Frank Andersson ska det ju vara såklart!!) där, haha, kändes lite speciellt, fick allt säga till mina små föräldrar att inte glo, måste ju vara jobbigt att bli uttittad jämt! Haha, ja det var nåt iaf!
Haha har inga bilder, så får väll bli en bild på mig från dansuppvisningen för ett tag sen, detta är då taget med min mobil av Evelina utan att jag visste det...men ja, är ju nåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback