om 11 dagar sådär


(förlåt för mycket blomm-bilder, ligger på minus när det gäller bilder)

Ja, om elva dagar är det maj, MAJ, trots detta har det snöat idag , känns inte alls bra faktiskt, blev jätteblöt när jag cyklade till skolan och fick blunda typ hela vägen för att den piskande snön gjorde så jag fick ont i ögonen, var jätteläskigt ner för backen!! 

Förövrigt har det varit en väldigt bra dag, fika en lektion, en lektion inställd och slutade en halv timme tidigare på sista lektionen, så bara en normal lektion idag, tumme-upp!! 
Sen har jag varit ovanligt glad, känner ett speciellt glädje pirr i magen, kanske för att jag känner insperation till sommaren, kanske för att jag ska få shoppa lite med mammsen imon (behöver veeerkligen nya jeans!!) eller kanske för att dansuppvisningen gick så bra igår! Har varit mycket träning, så min möra kropp och glada hjärna blev väldigt glad när det gick hyffsat - ja... kanske bra! (: 

Puss fina ni!

Trackback