ben o vår oså



Hejhejhejhej. älskar rubriken, så fruktansvärt duktig på bra rubriker asså , typ ....

Aja, hej iallafall, så här taggad låtsades jag vara på att gå ut och gå ↑ tog den nämligen efter jag gått och gjorde då en larvig tumme upp som ser ut att tillhöra nån annan och en rå ful bild blev det överhuvudtaget, var dessutom inte alls glad efter jag gått! 
Kände mig lite peppad innan, jag var trött, arg och sur och ville bara få ut allt genom att gå snabbt-snabbt-snabbt, när jag kom ut så kände jag att det var alldelles skönt ute så ville bara gå-gå-gå , länge-länge-länge, meeen , nehe, känner redan när jag började gå att det inte skulle gå bra, har nämligen ont i mitt ben, har haft det ett tag nu och vet inte vad det är, men har så ont så jag tillochmed kan vakna på natten och beklaga mig över benet - helt seriöst! Så ja, blev ingen pw, utan bara att gå snabbt, vilket resulterade i att jag haltade jättemycket på vägen hem!
ska gå till doktorn med det när pappa kommer hem från Norge för är verkligen nåt fel! 

Usch vilket neggo inlägg! Kan säga att jag ändå blev glad över att det var varmt soligt och vårigt ute, att det blommade här och där och att gräset börjar bli grönt och att häcken har börjat slå ut, och att det är jättemånga somriga måsar som skriker vid sjön, och att det är många glada människor ute, och att det var ljust för 5min sen och inte börjat skymma förrän nu och att jag äääääälskar våren! 
Tack att detta gör att allt med benet kommer vid sidan om och att min kväll blev ganska + ändå!
puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback