under täcket .

Gick ut för en stund sen för tyckte det såg ganska "sommarkvälls varmt" ut ute, men när jag kom ut så märkte jag att det inte var så jätteskönt så jag tog med mig en filt ut och satte mig under den med min Ipad, men det var för kallt med bara filt så jag gick och hämtade mitt täcke med, men frös ändå! Men jag satt där en stund för jag tänkte att jag vänjer mig nog och att det var väl kanske inte så farligt, men jag frös bara mer och mer så jag fick gå in , en "sommar"kväll i augusti, det är ju halt knäppt! Man ska inte behöva ha på sig täcke när man är ute i augusti! Och jag fryser fortfarande, så nu sitter jag här inne under täcket och försöker bli varm igen, haha, ja, så är det, men jag hoppas på att det blir varmt igen, det brukar ju bli det till skolan börjar, hah, men äh det är skönt om det är fint väder när skolan börjar också ju! :)

Ha en bra kväll, huggs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback