i skogen !

Hejjsan, go glada människor! :)
Här kommer lite bilder från igår då jag var i skogen ! :)


Kärleken till att hoppa i vattenpölar försvinner aldrig ..

Somsagt, alla älskar vattenpölar, mindre eller större!

Sagolikt vackert .. nu fattas bara älvorna! 

...

JUMP!

Skogs outfiten :
Röd regnjack: Ingen aning, men den var behövlig!
Tröja: Gina Tricot
Lågnt linne: Gina tricot
Jeans: Vila
Röda stövlar: Granngården (roligt att de är märkta med mitt namn, Linnéa, asså jag har inte satt dit det, alla dem stövlar var märkta med namnet Linnéa :D )
 
Älskar att vara ute i skogen! Tystnaden, lugnet och att bara kunna vara, strunta i hur man ser ut, gå osminkad och med en lugg som blivit sne av duggregnet, härligt! Extra härligt om man har med sig trevligt sällskap som jag hade :D
(Nikon D5000 , 18-55mm )
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback