Ett av dem

Tiddeloo! Kollar just nu på reprisen av idol! Många bra som är med i år! :D
Pappa ska åka till Kina idag och jobba där i en vecka, så jag och mamma är själva :) Så vi ska lämna han på tåget vid ett tiden. Efter det åker jag och mamma till mormor och morfar en sväng.
Leon (Moa) fottade ju mig i förrgår , så igår skickade hon bilderna till mig, eller det var bara tre bilder som hann komma fram till mig, sen råkade hon logga ut och allt blev förstört. Så hon skickar de andra en annan dag. Men tänkte ni kunde få se en av dem hon skickade.
Hörs när jag senare , pusss! <3


Tycker ni mitt hår blev bra? Har ju klippt mig :)
Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: hehe okej :)= ja måste städa men orkar verkligen inte :/ usch.



ditt hår är jätte fint!

2010-10-17 @ 16:32:51
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback