HOPPA I MYSKLÄDER

Hej! Hoppas er dag har varit bra! Det har min, jag har varit hos mormor och morfar o bara myst omkring i mina mjukisbyxor! Så skönt att bara komma dit o slappna av, men det blev inte bara slappna av, för hade överskottsenergi(sitter det ihop?) , så hoppade lite upp o ner, haha ;) Blev även lite fottat, men bara lite för det regnade, men jag är nöjd med de bilder jag fick, tycker det blir så fina bilder när det regnat :D

Senare var jag även och spelade upp med gitarr ansambeln(staving?) bilder från det får ni se i nästa inlägg, men först lite hoppbilder :D
puss


HAHA

HAHA

HAHA

HAHA

Mjukisbyxor: Intersport
Rött linne: Gina tricot
Tröja: Gina Tricot

Ursäkta den dåliga kvaliten på bilderna och att jag ser hemsk ut, men så är det ibland, sköna bilder iallafall måste jag säga, de bjuder jag på :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback